Acquisitie - leadopvolging - aftersales

Acquisitie

Acquisitie

Bij het benaderen van potentiële klanten focussen we op kwaliteit. Eerst bepalen we nauwkeurig welke contacten in aanmerking komen waarna we deze personen telefonisch benaderen. We leggen proactief contact met uw potentiële en bestaande klanten. Door vakkundige selectie van kwalitatieve leads, bespaart u meteen kosten. Uw medewerkers bezoeken namelijk alleen de kansrijke contacten.

Leadopvolging

Leadopvolging

Heeft u veel geïnvesteerd in het verkrijgen van kwalitatieve leads? Of bracht u een offerte uit waarbij opvolging gewenst is? Wij houden uw prospects geïnteresseerd door het nabellen van uw B2B en B2C klantcontacten. Elk contact wordt vastgelegd in de database, zodat de resultaten inzichtelijk zijn en u over actuele informatie beschikt.

De vervolgacties bepalen mede het succes om van geïnteresseerde leads ook klanten te maken. Onze ervaring is dat veel organisaties niet goed weten hoe ze hiermee moeten omgaan. Wij volgen uw leads tijdig en professioneel op, zodat de kans op succes vele malen groter is. Daarnaast verzorgen we ook cross-selling en upselling.

Service-afspraken

Werkt u met producten of diensten die een regelmatige check-up kunnen gebruiken? Zoals technische installaties of een verzekeringsportefeuille? Wacht dan niet tot de klant zelf contact met u opneemt. Klanten vergeten nogal eens om tijdig een afspraak in te plannen. Met proactieve serviceverlening verhoogt u de tevredenheid én de kans op een upgrade, upselling of een hernieuwde aanschaf. Het onderhouden van deze contacten en maken van afspraken nemen we u graag uit handen.

Aftersales

Aftersales

Om uw dienstverlening te verbeteren vragen we met onze aftersales-service naar de ervaringen van de klant. Hoe verliep het contact? Zijn er op- of aanmerkingen? Werd er iets gemist? En hoe wordt de houding van uw medewerkers ervaren? De resultaten koppelen we naar u terug. Wij leggen uw klanten telefonisch in de watten om ze als klant te behouden. Goede service is immers de nummer 1 reden voor klanten om te blijven.