Weet u zeker dat u een actueel klantenbestand heeft?

Weet u zeker dat u een actueel klantenbestand heeft?

Een geoptimaliseerd klantenbestand zorgt voor kostenbesparing en voorkomt onnodige irritatie.

In elke database verandert jaarlijks zo’n 30% tot 40% van de gegevens. Al die met veel moeite verzamelde gegevens verouderen dus snel. Daarvan merkt u vaak in eerste instantie nog niet zoveel. De resultaten van uw acties nemen echter zichtbaar af en drukken op de bedrijfsresultaten. E-mails komen niet aan, contactpersonen zijn vertrokken of het bedrijf is inmiddels opgeheven.

 

Als ondernemer kent u de waarde van een actueel en compleet klantenbestand. Een geoptimaliseerde database levert een kostenbesparing op, vermindert irritatie en laat u betere beslissingen nemen. Om kansrijke salesafspraken te maken, heeft u relevante gegevens nodig. Hiermee ontdekt u nieuwe omzetkansen en zet deze om in succesvolle resultaten. 

Vaak ontbreekt het aan tijd om alle contacten na te bellen waardoor deze klus onderaan de actielijst blijft staan. Service Center Limburg voert deze optimalisatie graag voor u uit. We ontdubbelen gegevens, sporen bedrijfswijzigingen op en actualiseren uw contactpersonen. Zo weet u zeker dat uw database weer helemaal up-to-date is. 

De zomerperiode is een ideale periode voor een gerichte opschoonactie. Wij veranderen uw jungle weer in een snelweg waarvan u na uw vakantie de vruchten plukt. 

Neem contact op voor meer informatie over onze werkwijze en tarieven.