Blog

Verhoog klanttevredenheid en efficiency

Verhoog klanttevredenheid en efficiency

 

Verhoog je klanttevredenheid en efficiency met wel 30%
Hoe? Maak snel, gemakkelijk en persoonlijk contact via Whatsapp.

Whatsapp-service is flink in opkomst. Bijna elke Nederlander gebruikt dit snelle medium, waardoor het een perfect kanaal voor klantcontact vormt.

Steeds meer bedrijven verzamelen hun kwalitatieve leads via dit communicatiekanaal. Zij bereiken hun (potentiële) klanten veel gemakkelijker en verbeteren de klantbeleving. De klant verwacht immers snel een antwoord. Hiervoor is uiteraard wel voldoende bezetting en kennis vereist.

Onze nieuwe Whatsapp service maakt snel en simpel klantcontact mogelijk. Ontdek zelf het gemak van uitbesteden en loop geen klanten meer mis tijdens:

• Afwezigheid
• Piekuren / onderbezetting
• Vakantie, verlof of ziekte van medewerkers

Meer weten? Vraag vrijblijvend advies op maat.

 

Service Center Limburg

Economiestraat 39 - unit 35
6433 KC Hoensbroek
Tel. 045-2300100
info@servicecenterlimburg.nl

Social Media

Volg Service Center Limburg op onze social media kanalen

Tip van de Maand

Meld u aan voor de gratis Tip van de Maand. Vul uw e-mailadres in en ontvang maandelijks een tip in uw digitale brievenbus.