De zes voordelen van telefoonservice uitbesteden

De zes voordelen van telefoonservice uitbesteden

In de zomerperiode goed bereikbaar zijn en toch genieten van een ontspannen vakantie?
Of eindelijk eens doorwerken zonder steeds gestoord te worden?

Dan is telefoonservice de ideale oplossing, vooral voor het MKB en ZZP’ers.

Een groeiend aantal bedrijven ontdekte al de voordelen van een telefoniste op afstand.

Wij zetten de zes grootste voordelen op een rijtje: 

  • Inkomend telefoonverkeer wordt professioneel beantwoord;
  • Word minder gestoord tijdens het werk en win kostbare tijd;
  • Behoud de focus op het eigen werk voor meer efficiency;
  • Krijg meer overzicht door heldere gespreksverslagen;
  • Loop geen klanten mis dankzij een goede bereikbaarheid;
  • Bespaar op de hoge loonkosten van een vaste telefoniste;


Wij handelen telefoontjes af alsof we al jarenlang een vaste werknemer zijn. Ook terugbelverzoeken worden snel en correct doorgezet voor een goede opvolging.

Zomeractie: ontvang 10% korting tijdens de eerste week telefoonservice bij Service Center Limburg.