Anders bellen ze toch gewoon terug?

Anders bellen ze toch gewoon terug?

Bereikbaarheid is niet zo eenvoudig voor zelfstandig ondernemers en zzp’ers. Soms is het dagenlang rustig en opeens heeft u allerlei gemiste oproepen. Als u in een bespreking zit of met een klant overlegt, is de telefoon beantwoorden immers moeilijk.

 

De telefoon niet aannemen kost een ondernemer geld, het kan zomaar een gemiste opdracht zijn. Dat eerste telefoontje is uw visitekaartje en een onbeantwoord gesprek staat slordig. Of de klant terugbelt, moet u maar afwachten. Uit onderzoek van Telefoonboek.nl blijkt dat één op de vier bellers naar een concurrent belt wanneer de telefoon niet wordt opgenomen.

Externe diensten zoals Service Center Limburg helpen ondernemers met hun bereikbaarheid. Wij nemen de telefoon aan, hebben kennis van zaken en maken zelfs afspraken. De kosten van de telefoondienst zijn zo vlug terugverdient. We zijn het ‘extra paar handen’ bij personeelstekort of plotselinge drukte. U geeft aan waar uw behoeftes liggen en wij stemmen ons aanbod hierop af.

Bel of stuur een berichtje voor meer informatie en een vrijblijvende offerte.