Blog

Slimme ondernemers maken nu keuzes voor volgend jaar!

Slimme ondernemers maken nu keuzes voor volgend jaar!

Waar staat u nu en wat heeft u nodig om in 2020 te groeien, dwars tegen de verwachte trend van stilstand in.

Het voorspellen van de omzet voor de komende kwartalen is waardevol voor het plannen en managen van de bedrijfsontwikkelingen. Het voorspelt zelfs grotendeels het toekomstperspectief van uw onderneming. 

Omzetgroei start met een goed plan. Stilstand is achteruitgang, de grote klant van vandaag kan morgen vertrekken.
Voor elke onderneming is acquisitie een noodzakelijk activiteit. Kwalitatieve aandacht voor potentiële klanten maakt de kans groot om ermee aan tafel te komen.

Wat kost het om een afspraak te realiseren door uw eigen medewerkers en wat zijn de kosten als u het bellen uitbesteedt aan een ervaren partner.

Koester uw klanten

Koester uw klanten

Wist u al dat het slimmer is om uw ‘oude’ klanten te behouden dan om nieuwe klanten aan te trekken? Want het vinden van nieuwe klanten kost maar liefst 5 keer zoveel dan het in de watten leggen van uw vertrouwde klanten.

Waarom is het zoeken van nieuwe klanten zoveel duurder?

Nieuwe klanten komen meestal niet spontaan. U zal bekendheid aan uw bedrijf moeten geven en daar hangt een prijskaartje aan.

Weet u zeker dat u een actueel klantenbestand heeft?

Weet u zeker dat u een actueel klantenbestand heeft?

Een geoptimaliseerd klantenbestand zorgt voor kostenbesparing en voorkomt onnodige irritatie.

In elke database verandert jaarlijks zo’n 30% tot 40% van de gegevens. Al die met veel moeite verzamelde gegevens verouderen dus snel. Daarvan merkt u vaak in eerste instantie nog niet zoveel. De resultaten van uw acties nemen echter zichtbaar af en drukken op de bedrijfsresultaten. E-mails komen niet aan, contactpersonen zijn vertrokken of het bedrijf is inmiddels opgeheven.

Stop met NIVEA en start een gesmeerd gesprek

Stop met NIVEA en start een gesmeerd gesprek

We vullen allemaal wel eens iets in voor een ander. Aannames komen dan snel om de hoek kijken, zoals: "hij wil vast niets kopen". De oplossing? NIVEA! Niet dat witte goedje in het blauwe potje maar ‘Niet Invullen Voor Een Ander’.

Hoe komt u dan wel achter de klantvraag? Met de 4 W-vragen! Met deze 4 vragen en antwoorden achterhaalt u de klantvraag én geeft u een passend antwoord.

Nieuwe website Service Center Limburg

Nieuwe website Service Center Limburg

De nieuwe website van Service Center Limburg is in de lucht! Een feestelijk moment om even bij stil te staan. We beleefden een enerverend jaar met onder andere twee verhuizingen, het opbouwen van een mooie klantenportefeuille en het ontwerpen van een nieuw logo. De lancering van onze gebruiksvriendelijke website met een modern en strak design vormt de kroon op deze periode.

Bestandsverrijking klantendatabase

Bestandsverrijking klantendatabase

Kent u de klanten in uw bestand? Een klantendatabase verandert snel; jaarlijks verandert 30% tot 40% van de gegevens. Is uw bestand verouderd of onvolledig? Het opschonen van een klantenbestand is lastiger dan het lijkt.

Service Center Limburg

Einsteinstraat 3
6372 BW Landgraaf
Tel. 045 211 5130
info@servicecenterlimburg.nl

Social Media

Volg Service Center Limburg op onze social media kanalen

Tip van de Maand

Meld u aan voor de gratis Tip van de Maand. Vul uw e-mailadres in en ontvang maandelijks een tip in uw digitale brievenbus.

Icon Nijssen Media