Blog

Weet u zeker dat u een actueel klantenbestand heeft?

Weet u zeker dat u een actueel klantenbestand heeft?

Een geoptimaliseerd klantenbestand zorgt voor kostenbesparing en voorkomt onnodige irritatie.

In elke database verandert jaarlijks zo’n 30% tot 40% van de gegevens. Al die met veel moeite verzamelde gegevens verouderen dus snel. Daarvan merkt u vaak in eerste instantie nog niet zoveel. De resultaten van uw acties nemen echter zichtbaar af en drukken op de bedrijfsresultaten. E-mails komen niet aan, contactpersonen zijn vertrokken of het bedrijf is inmiddels opgeheven.

Stop met NIVEA en start een gesmeerd gesprek

Stop met NIVEA en start een gesmeerd gesprek

We vullen allemaal wel eens iets in voor een ander. Aannames komen dan snel om de hoek kijken, zoals: "hij wil vast niets kopen". De oplossing? NIVEA! Niet dat witte goedje in het blauwe potje maar ‘Niet Invullen Voor Een Ander’.

Hoe komt u dan wel achter de klantvraag? Met de 4 W-vragen! Met deze 4 vragen en antwoorden achterhaalt u de klantvraag én geeft u een passend antwoord.

Nieuwe website Service Center Limburg

Nieuwe website Service Center Limburg

De nieuwe website van Service Center Limburg is in de lucht! Een feestelijk moment om even bij stil te staan. We beleefden een enerverend jaar met onder andere twee verhuizingen, het opbouwen van een mooie klantenportefeuille en het ontwerpen van een nieuw logo. De lancering van onze gebruiksvriendelijke website met een modern en strak design vormt de kroon op deze periode.

Bestandsverrijking klantendatabase

Bestandsverrijking klantendatabase

Kent u de klanten in uw bestand? Een klantendatabase verandert snel; jaarlijks verandert 30% tot 40% van de gegevens. Is uw bestand verouderd of onvolledig? Het opschonen van een klantenbestand is lastiger dan het lijkt.

Anders bellen ze toch gewoon terug?

Anders bellen ze toch gewoon terug?

Bereikbaarheid is niet zo eenvoudig voor zelfstandig ondernemers en zzp’ers. Soms is het dagenlang rustig en opeens heeft u allerlei gemiste oproepen. Als u in een bespreking zit of met een klant overlegt, is de telefoon beantwoorden immers moeilijk.

Service Center Limburg

Tunnelweg 100
6468 EK Kerkrade
Tel. 045 211 5130
info@servicecenterlimburg.nl

Social Media

Volg Service Center Limburg op onze social media kanalen

Tip van de Maand

Meld u aan voor de gratis Tip van de Maand. Vul uw e-mailadres in en ontvang maandelijks een tip in uw digitale brievenbus.

Icon Remconijssen.nl